To be continued…

….ca doar nu voi renunta sa lupt….cred ca lupta cu mine insami va dura o viata….lupta cu depresia, cu tot ce tine de natura mea pacatoasa…nu stiu ce sa mai zic….dar voi cauta cu indarjire sa imi dobandesc bucuria….ce m-a ajutat inainte, ma va ajuta si acum…de azi, mi-am reluat programul de citit Biblia….cu siguranta imi va da o speranta….
….ma voi adanci mai tare in lucrarea gradinii….mai nou, e o pasiune teribila…ce drag imi este cand vad cum cresc toate…am cules deja prima recolta de rosii, cam doua galeti de cate 10 kg…le pregatesc pentru a face pasta de tomate…. in speranta ca imi va ridica un pic moralul, pe parcurs voi posta si poze cu gradinuta mea de legume…si cu cea de flori…
….aseara m-am gandit mult cum sa fac sa ies din starea aceasta de deprimare profunda….si am incercat sa imi amintesc de cat timp nu am mai cusut la un model punct cruciulita, sau goblen….ma credeti ca nu mi-am amintit? ….a trecut atat de mult… din iarna am mai cusut cateva modele dragute….zilele urmatoare voi posta poze…
….sper sa reusesc sa-mi revin cu ajutorul lui Dumnezeu!…versetul care mi-a vorbit in mod special este din cartea biblica Isaia( Vechiul Testament)…41:10:
“Nu te teme, ca Eu sunt cu tine , nu privi cu ingrijorare, ca Eu sunt Dumnezeul tau. Eu iti dau tarie si te ocrotesc si dreapta Mea cea tare te va sprijini.”( sublinierile imi apartin)…
Stiu ca nu va fi usoara lupta, dar, Doamne , ajuta-ma sa ies invingatoare alaturi de Tine!

Lasă un răspuns

