Adagio–Lara Fabian

Cat de mult imi place aceasta melodie, versurile ei…insa cel mai mult imi place interpretarea Larei Fabian…de cand toamna s-a instalat ca la ea acasa, ascult mereu melodia aceasta, imi aduce nostalgie, imi amintesc  de vremuri de mult  puse in lada uitarii…asa, fara sa vreau….uneori face bine la suflet sa iti amintesti de trecut, chiar daca doare, in special daca asta face parte din procesul de vindecare a ranilor sufletesti ramase necicatrizate….e bine sa iti amintesti de anumite greseli si sa-I multumesti lui Dumnezeu ca ai trecut prin toate, asa cum au fost…pentru ca putea fi mult mult mai rau….eu inca mai invat din greselile trecutului…pentru unele inca mai platesc…sufleteste vorbind….Dumnezeu sa imi dea putere sa trec peste toate ca si pana acum, sa nu cedez ispitei de a  uita si a ma preface ca totul a fost bine, si de fapt sa nu fie asa….Dumnezeu sa ne ajute pe toti, indiferent de masura credintei noastre!

Lasă un răspuns

