Frustrare…

…:-(  M-am bucurat un pic prea mult ca pot pune pozici….dar nu se mai poate…nu am aparat foto digital, nici din acela de demult, asa ca ma puteam folosi de ceea ce aveam la indemana, adica de camera foto de la telefon….dar, surpriza!…si inca una neplacuta….imi cere sa reformatez cardul de memorie, ceea ce am si incercat sa fac, dar imi zice acolo simplu si dezolant “reformatarea a esuat…reincercati?”….bineinteles ca reincerc, si tot degeaba….nu reusesc….:( ma poate indruma cineva, ce ar trebui sa fac?
Help me!…:-((

Lasă un răspuns

