Stafeta prieteniei

 
 
…:) asa  imi place mie sa ii spun…un fel de intoarcere in copilarie….nu am primit-o eu in mod special, dar mi-a placut mult… si m-am “servit”…:)  Am preluat-o de la Victoria.
1.Cand erati mici si va intrebau ce vrei sa te faci cand vei fi mare? ce raspundeati !
Invatatoare!…insa acest vis nu s-a realizat….:( nu se incadra in planurile mamei pentru mine, iar eu nu am avut curaj sa o infrunt la vremea aceea…deh, asta e viata!
2.Care erau desenele animate preferate?
Sandi Bell, Milla… plus TOATE  desenele  din Colectia Disney…:D
3.Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce.
Mi-a fost sarbatorita ziua de nastere de cand ma stiu, dar nici una nu a fost cu bucurie pana la capat….mereu aparea tristetea, lacrimile….as fi preferat sa nu  ma sarbatoreasca nimeni….
4.Ce jocuri preferate aveati?
Ratele  si vanatorii, Tara tara vrem ostas, Sotron…
5.Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit?
Sa termin facultatea…:(  Am inceput Facultatea de Psihologie, dar din motive obiective( grave) am inghetat anul….apoi nu am mai avut posibilitatea sa o termin…au aparut copiii, mai multe grijuri, lipsuri, etc…

6.Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai.
Mi-a placut mult sa joc volei in echipa liceului , dar am practicat si handbal in scoala generala….
7.Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat
Madalina Manole.
8.Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae
 de cerut, eu am cerut multe, dar poate nu sunt pe listuta Mosului…nu prea am fost model de cumintenie…:D… insa, la fel ca Victoria, mi-as dori si eu un loc al meu, numit  ”Acasa”…
Acum stafeta trebuie data altor 14 bloguri asa zice regula , si eu zica sa mearga daca e dorita si e timp pentru ea, la oricine doreste sa isi aminteasca(cu drag, sau nu)  de copilarie….
Cu drag,
Elena

Lasă un răspuns

