Baby steps

Imagini obţinute cu ajutorul ultrasonografiei 4D prezintă copii nenăscuţi de la 8 la 34 de săptămâni. În aceste 16 stadii ale dezvoltării, copiii se rostogolesc, cască, clipesc, fac tumbe, zâmbesc şi se întind…Uimitor!

Ce frumos si adevarat scrie in Psalmul 138…
Că Tu, Doamne, mi-ai luat în stăpânire rărunchii,
Tu încă din pântecele maicii mele m’ai apărat.
14 Pe Tine Te voi mărturisi,
că minunat eşti Tu întru cele temute;
minunate sunt lucrurile Tale,
şi sufletul meu le cunoaşte foarte.
15 Oasele mi le-ai făcut întru ascuns,
ele Ţie nu-Ţi sunt ascunse,
şi nici fiinţa mea e în străfundurile pământului;
16 eram în devenire, Tu m’ai văzut întreg
Cu drag,
Elena

Lasă un răspuns

