Revenire

Dupa o pauza lunga de blog, revin…mi-a fost dor de acest locsor virtual, desi, recunosc cu tristete, nu prea il mai simt asa cum era inainte…probleme personale, probleme de sanatate, m-au tinut departe de coltisorul meu de rai…iar acum ca mi-am luat inima in dinti sa scriu cateva randuri, marturisesc ca inca nu ma simt in apele mele, nu mi-e bine….dar nadajduiesc ca , cu ajutorul lui Dumnezeu, sa trec cu demnitate peste orice provocare a vietii….si trecand peste toate, sa devin mai puternica….tare greu este sa te simti o frunza in vant, atat de fragila…si totusi, nu trebuie sa imi arat trairile, omenesti de altfel, ca asa demonstrez  ca sunt slaba , nu?  Hai ca nu mai intru in amanunte asa filozofice, deja am scris cam mult…
Intre timp a sosit primavara, am muncit cu drag si spor, la gradinuta de flori din fata casei, apoi am pus de toate si in gradina de legume din spatele casei….si anul acesta, pentru prima data in viata mea, am pus si rasaduri…am incercat sa vad daca mi-o iesi ceva….migaloasa treaba, dar  necesara…cel putin sufleteste, m-a ajutat sa imi distrag atentia de la alte probleme…
De cusut….pauza…o mare pauza! Insa partea interesanta este ca , desi habar nu aveam, am invatat sa crosetez chestii mititele si dragalase, cu ajutorul tutorialelor de pe you-tube! Slava Domnului pentru ele, ca asa se mai invata si afonii ca mine!😀
Va imbratisez cu drag, oricine ati fi,  vizitatori binecuvantati!
Doamne ajuta,
Elena

2 gânduri despre &8222;Revenire&8221;

  1. “Pe cunoasterea si recunoasterea neputintei noastre se zideste toata zidirea mantuirii” Ignatie Briancianinov

    Bine ai revenit, Elena!
    Hristos a inviat!

Lasă un răspuns

