Pierduta prin viata…

 

Undeva, in viata…
m-am pierdut pe mine insami…
avand mereu grija de toti ceilalti… 
Sunt doar o femeie printre cei vii…
nefacandu-mi timp pentru mine…
doar daruind…si iarasi daruind…
Spiritul meu a ajuns intr-un loc pustiu…uscat… 
Sufletul meu se simte gol…
doar “ocupa” un spatiu… 
Ratacesc fara o tinta, intr-o tara pierduta…
Cand ma gandesc la mine…doar exist…oare ii pasa cuiva? 
Exista cineva sa asculte soaptele sufletului meu?… 
Se pare ca am “disparut” pur si simplu intr-o zi…
iar bucati din mine plutesc in deriva vietii…undeva departe… 
Sufletul meu flamand are nevoie sa fie hranit si umplut de pace…
In tot ce as face…
as vrea sa nu mai uit niciodata de mine…
Doamne…as vrea sa gasesc in Tine puterea de a trai in continuare aceasta viata …sa gasesc pace, liniste…As vrea sa am bucurie in suflet, bucurie adevarata, nu doar o aparenta veselie…as vrea sa traiesc cu adevarat in mine…pentru Tine…pentru familia mea….ii iubesc prea mult sa pot renunta la lupta fara sa ma plec la picioarele Tale si sa Iti cer ajutorul! Ajuta-Ma, Te rog…

Lasă un răspuns

