Prietenii….

…da…ce ne-am face fara ei? Slava Domnului pentru ei care ne iubesc, au grija de noi, se distreaza cu noi, rad cu noi ( plang cu noi)… Dar noi toti avem niste „prieteni” ce s-au dovedit a nu fi prieteni adevarati… Unii din ei sunt oameni care pur si simplu nu mai sunt sunt langa noi sufleteste cum erau odata, insa la un moment dat au adus in viata noastra bucurie, poate aveam teluri comune….Unii, ne-au tradat si ne-au ranit…Exista multi prieteni buni acolo, undeva, in lume, insa, la fel de mult ca prieteniile ce ne imbogatesc viata, exista si prieteniile ce aduc in sufletele noastre drama, frustrare si durere…. Am constatat pe pielea mea, daca ma pot exprima asa….prietenii vin- prietenii pleaca, insa daca suntem foarte-foarte norocosi, tot avem in viata noastra o mana de oameni ce ne sunt alaturi mult, foarte mult timp!  Aceia sunt prietenii adevarati, care raman langa noi indiferent de circumstante si imprejurari!

Ma tot gandesc la un lucru….Un singur cuvant a „sarit” de pe pagina in sufletul meu cand am citit Matei 26:49-51 : ” SI indata, apropiindu-se[Iuda] de Iisus, a zis: Bucura-Te, Invatatorule! Si L-a sarutat. Iar Iisus i-a zis: Prietene, pentru ce ai venit?”

Cat de uimitor poate fi acest lucru? Am citit acest pasaj din Biblie de multe ori in viata…cum de nu am remarcat acest lucru foarte important? Stim toti ca Iuda a avut un rol activ in tradarea lui Iisus, tradandu-si prietenia cu  Mantuitorul pe 30 de arginti, insa Iisus il mentiooneaza ca prieten….nu l-a chemat pe nume..nu l-a numit „tradador”, desi ar fi fost justificat sa faca acest lucru…. In ciuda a ceea ce a facut Iuda, Iisus l-a numit prieten

Ce am inteles eu de aici? ….Nu conteaza ca nu suntem perfecti….ca nu putem face toate lucrurile asa cum trebuie…TOT ce conteaza este ca El este Cine este si ca inima Lui este plina de dragoste! El este un prieten ca nimeni altul, un prieten ce este „lipit” de inima noastra mai aproape decat un frate sau o sora… relatia(prietenia) noastra cu Mantuitorul are putin a face cu  starea inimilor noastre, ci numai cu  starea inimii Lui pentru noi…aceasta prietenie nu depinde de actiunile sau motivatiile noastre, nu este distrusa de  tradare….tine doar de dragostea Lui nemarginita pentru noi!

Data viitoare and va simtiti singuri, data viitoare cand doriti sa vorbiti cu cineva, amintiti-va ca sunteti prietenii lui Dumnezeu….nu pentru ca meritam noi prea mult, ci pentru ca El a ales sa ne iubeasca  si a dovedit-o de foarte multe ori!

Lasă un răspuns

