***

….era gata de ceva timp, insa am avut probleme cu camera. Mai am ceva proiecte de cusut incepute, pe parcurs o sa le postez…pentru moment este singura indeletnicire ce ma deconecteaza de orice situatie stresanta…doua -trei impunsaturi de ac, si sunt ca noua!🙂

…. am postat si diagrama in caz ca tenteaza pe cineva sa incerce floricica mea zambitoare🙂  Am folosit resturi de ate de la alte proiecte terminate, era pacat sa le arunc , cand puteam sa le refolosesc cu folos😉 .

Mi-a fost dor de voi, mult-mult!

 Va imbratisez cu caldura intr-o amiaza racoroasa de toamna! :*

3 gânduri despre &8222;***&8221;

  1. Draga Elena cusutul este cea mai binecuvantata terapie cel putin pentru mine!:)Albinuta ta e ca si a mea adica si eu am acest model dar deocamdata eu cos pernute si nu muscute.:)
    Te imbratisez cu mult drag!
    Si spor si la alte lucrari deosebite pe care le faci!

Lasă un răspuns

