Bine v-am regasit….

…..in noul an!
   Cu intarziere, va doresc din suflet un an mai bun , fericit, 366 de zile cu bun inceput, cu bucurii adevarate, cu sanatate pentru copilasi si dragoste in familie!


Va multumesc  pentru comentariile calde ce mi le-ati lasat, regret ca nu am avut posibilitatea sa va raspund la fiecare in parte….



Iata a sosit cu adevarat si Doamna Iarna, anotimpul meu preferat dintr-un singur punct de vedere..bineinteles, pe langa Sarbatorile de Iarna…..  e anotimpul cand pot sta in tihna la  caldura sobei, cusand la vreun goblen….cum am atatea proiecte  de cusut incepute, ma intreb, cand oare le voi termina? Ar insemna sa dureze ceva mai mult iarna, insa eu iubesc si primavara, cu explozia de verdeata si  flori…..dar toate la vremea lor….pentru toate e timp sub soare, sanatosi sa fim!


Va doresc o saptamana binecuvantata!

10 gânduri despre &8222;Bine v-am regasit….&8221;

  1. Buna Elena! Am o problema nu pot sa-ti trimit nimic pe adresa ta de Meil.Oare de ce?
    Cand dau trimite, adresa ta pe care o am, bineinteles se pune cu rosu si nu pot face trimiterea:((

Lasă un răspuns

