Liebster Blog

Am primit un deosebit premiu de la scumpa Iasmin… il preiau cu interziere, insa cu bucurie! Multumesc, draga mea!





„Liebster Blog este o idee foarte frumoasa de a face cunoscute bloguri cu mai putin de 200 de urmaritori si de a aduce un zambet pe buze celor care se ocupa de acele bloguri, aratandu-le ca munca lor este apreciata. 

Pentru a accepta acest premiu tare frumos care mi-a bucurat sufletul si inseninat ziua trebuie sa:

1. Scriu despre premiu pe blog
2. Mentionez de la cine l-am primit si sa pun un link catre respectiva persoana
3. Ofer la randul meu premiul altor 5 bloggeri cu mai putin de 200 de urmaritori, in semn de apreciere pentru ceea ce fac:).
4. Las un comentariu celor 5 bloggeri nominalizati prin care ii anut despre premiu”

Iar gandurile mele de prietenie merg spre:


********toti cititorii blogului meu****


….sincera sa fiu, majoritatea  prietenilor mei virtuali au primit deja acest premiu, nu am idee pe cine as putea nominaliza, insa  m-as bucura din suflet daca s-ar gasi macar un sufletel care sa-l ridice!🙂


O seara cu multa bucurie!

6 gânduri despre &8222;Liebster Blog&8221;

Lasă un răspuns

