Cine nu are ce face….

…. si sta prea mult in pat( recomandare medicala, of course), ii  vin idei…. parol, imi vin idei, unele de-a dreptul obsedante! Nu radeti, nu am luat-o razna….inca! Insa imi spune sufletul ca voi avea o fetita…  nu am capacitati paranormale, insa asa am patit si la ceilalti doi copii ai mei..

   * Timeea: pana sa merg la primul ecograf, am avut un vis frumos cu o fetita carliontata si dulce ce se juca pe malul unui rau, alaturi de un barbat in alb…. fetita a venit la mine sa ne jucam….  mi s-a prezentat pe nume… Timeea…asa se face ca eu deja stiam ce se ascunde in burtica, cu mult inainte sa se vada la ecograf….

    * Teodor: la el a fost mai complicat…. am visat un copil , un baietel superb in bratele unei femei foarte frumoase, ce il legana usor….baietelul radea cu mine, intindea manutele, iar femeia frumoasa ma intreba :” nu il vrei tu? nu il vrea nimeni.”   si cand am zis ca nu, copilasul a inceput sa planga, iar femeia a inceput sa il scufunde intr-o apa tulbure…. am simtit ca mi se rupe sufletul penru copil, asa ca am strigat disperata ca il vreau eu, desi pe vremea aceea ramasesem singura si deja cu un copil de manuta….  ultimul lucru ce mi-l amintesc din vis este ca femeia mi-a soptit ca trebuie sa se numeasca Teodor….

   Nu sunt superstitioasa, nu am crezut vreodata in vise, insa  acestea le-am interpretat ca fiind cumva de la Doamne Doamne, avand in vedere ca acesti copii au sosit in viata mea foarte…. neasteptat, in circumstante ce ar innebuni orice om normal…. poate altcineva in locul meu alegea avortul…eu am ales sa ii am, si nu regret , desi am dat un mare sut unei cariere ca psiholog….ei sunt implinirea mea, bucuria mea de a incepe orice zi, ratiunea mea de a exista!

Iar acum cateva nopti am avut un vis ciudat, tulburator….  eram in mijlocul unei multimi, cu o fetita in brate, Doamne ce ochisori avea, cat de cristalin avea rasul!  si radeam impreuna, pana m-a strafulgerat spaima ca suntem privite …brusc multimea ne privea, cu ura!  Am inceput sa fug, incercand sa trecem neobservate…iar ea tot radea, radea intr-una! I-am pus mana la gurita, spunandu-i sa nu mai rada, iar ea mi-a zis tot razand: „nu te teme, mami”….si atunci m-am trezit un pic speriata…..

  Tot de atunci am  un gand obsedant……ca se va numi Ingrid Maria!  Nu pot explica logic ce mi s-a intamplat, de ce sunt ferm convinsa ca va fi fetita, desi sarcina este inca mica pentru a se cedea la eco sexul copilului….

Va marturisesc ceva… .. doar  la inceputul fiecarei sarcini am cate un vis precum mai sus…. in rest, nu mi s-a mai intamplat sa visez nimic de acest gen!

Fericitul tatic zice ca sunt un caz iesit din comun, ca sunt coincidente, iar eu dau importanta prea mare…. posibil! Cine stie?….  Vise prevestitoare sau simple coincidente, eu ma bucur pentru fiecare din ele, caci s-au adeverit! Iar daca ar fi sa fie totusi un baietel , slava Domnului si pentru el!  Nu am pretentii, doar sanatos sa fie!  

 Insa de ce am sentimentul acut ca va fetita?  Ufff….

Am batut destul campii pentru azi, insa am simtit nevoia sa scriu despre asta…..poate recitind apoi ce am scris, voi reusi cumva sa (ma)  inteleg….

Va doresc o duminica frumoasa!

4 gânduri despre &8222;Cine nu are ce face….&8221;

  1. Te inteleg perfect.
    eu nu am avut vise de nici un fel, iar Paula era convinsa de pe vremea cand nici nu stiam ca sunt insarcinata ca voi avea un baietel. premonitia ei nu s-a adeverit. In schimb, eu tot gaseam pe drum papusele sau papucei de papusi si mi s-a intiparit si mie convingerea ca va fi fetita. iar cand mi-a confirmat medicul nu am mai avut nici un dubiu.
    sanatate multa si sarcina usoara!

Lasă un răspuns

