Ciudat….

Nici nu stiu cum as putea incepe acest articol, fara a parea paranoica……

……insa, ce efect ar avea asupra unei sarcini anumite „pofte” nebagate in seama, sa zic asa?  Mereu mi s-au parut niste toane, caci, credeti-ma, am mai trecut prin doua sarcini si nimic, nici o pofta culinara nu mi-a creat probleme….. daca am avut, am mancat, daca nu, nu era nici o tragedie ca nu mananc in momentul acela!   Insa de-abia acum fac eu cateva „legaturi” dubioase intre o  anume pofta si la cateva zile spitalizarea mea….. cu cateva zile inainte, ma duceam sa iau laptele de la o doamna de aici din sat si „m-a luat de nas” mirosul de friptura de porc inabusita la ceaun!   Am incercat sa imi iau gandul, insa pana acasa aveam obrajii plini de lacrimi… am incercat sa mananc orice altceva, carnita de pui, carnaciori, nimic nu a dat rezultate….  si cum mi-a fost jena sa povestesc cuiva pofta aceea , chiar si sotului, am inghitit in sec si am tacut….. am mai lacrimat de cateva ori si am crezut ca mi-a trecut… dar de unde!  Dupa ultima runda de plans, m-au laut durerile de burtica si spate, apoi sangerarea ce m-a trimis direct in spital!  Nu am facut atunci legatura, credeam ca e doar organismul meu slabit, desi iau NatalVit, acid folic,  mananc fructe, legume, cat mai putine prajeli….in fine…..sa ajungem la ce mi s-a intamplat ieri!

 M-am dus la gradinita sa il iau pe Teo….acolo, era petrecere, un coleg de grupa isi sarbatorea cei 5 anisori!  Pana aici totul bine….  insa cand am dat cu ochii de feliuta de tort, m-am topit de pofta!  M-am si gandit, nu se poate asa ceva!!!  Nu din nou!  Doamna educatoare a considerat de cuviinta sa dea ultima feliuta unei fetite mai alintata care plangea ca mai vrea tort, mie mi-a fost rusine sa cer o lingurita din acel tort, si uite asa am ajuns acasa… ia ghiciti cum? Tot plangand!  In parte, plangeam de ciuda ca mi se intampla sa ma controleze niste pofte… de neinteles pentru mine…. never-ever mi s-a mai intamplat la vreuna din sarcini asa ceva!  Buuuun….   mentionez ca mi-a luat sotul prajiturica de cofetarie, ca de data asta, l-am sunat si m-am vaietat ca am o anume pofta!Insa nu a fost ACEA felie de tort, ma intelegeti?  Cam fixista eu de o vreme incoace…si eu nu eram asa…. Inainte de culcare am avut o durere de burtica mai puternica, de dimineata surpriza! Am inceput iar sa sangerez… in conditile in care  urmez cu strictete tratamentul ce mi s-a dat!   Repejor am sunat medicul, mi-a zis ce sa cumpar de la farmacie pentru a face o injectie speciala, si daca pana luni nu inceteaza sangerarea, voi revedea spitalul pentru inca o saptamana…… sper sa nu fie cazul!  Doamne ajuta sa fie bine! Rugati-va si pentru mine, daca puteti…..

Insa  intrebarea mea este aceasta……  de la poftele astea ciudate mi se trage? Ca alte probleme medicale nu sunt! Voi ati patit asa ceva? Sau doar eu sunt un caz aparte si am impresii gresite?  Caci sunt si medici ginecologi ce spun ca poftele pe sarcina sunt doar toane, ce nu afecteaza sarcina daca nu li se dau curs…. ok, atunci mie ce mi se intampla?  :(   Heeelp!

8 gânduri despre &8222;Ciudat….&8221;

  1. – !?
    Nu am idee nu mi s-a intamplat!
    Dar cred ca e destul de serios….
    Nu am experienta si nustiu ce sfat sa-ti dau!
    Dar in schimb te pot purta in rugaciune!🙂

  2. Draga mea,
    cred ca cel mai usor pentru tine in astfel de situatii ar fi sa spui cand ai o astfel de pofta ca esti insarcinata si sa gusti putin(caci va fi suficient).Eu am 2 copii si am avut si eu pofte f putine si nu cu astfel de consecinte.
    Sanatate multa si ai grija de tine!
    Si nu in ultimul rand roaga-te Maicii Domnului pentru copilasul din pantece.
    Cu drag, Monica S.

  3. …sanatate multa draga Elena-Valentina…Eu cred in aceste chestii…aceste pofte pot afecta buna functionare a organismului si nu numai la femeile insarcinate…Mama mea a patit ceva asemanator cu fratele meu care a vazut pe strada o inghetata la cineva si i-a cerut mamei dulceata era mic si nu stia de inghetata,sau ma rog o confunda.Au inceput sa i se umfle testicolele ..Mama i-a dat toate dulceturile posibile dar nimic.Era disperata,pana cand intr-o zi mergand iar cu el pe strada ,fratele meu i-a aratat mamei …uite dulceata de aia vreau…vazuse iar pe cineva cu inghetata…

  4. Te imbratisez, Elena!
    Nici eu nu am trecut prin momente asa de cumplite ca si tine, desi sunt la a doua sarcina, si desi am avut si eu ceva pofte. Dar imi amintesc mereu de sfatul bunicii: „Cand esti insarcinata, si ti se face pofta de ceva, cere si mananca, pentru ca altfel poate avea de suferit copilul!” Imi mai spunea ca in satul de unde era ea s-au intamplat cazuri in care femei insarcinate care au avut pofte si nu au mancat ce au poftit, au pierdut sarcina. Doamne fereste! Nu vreau sa te speri, ci doar sa te indrum.
    Sa te ajute Domnul sa treci cu bine peste toate!
    Doamne ajuta!

  5. Fete dragi, va multumesc ca mi-ati impartasit din experienta voastra de pe timpul sarcinii… sa stiti ca de acum inainte voi baga in seama poftele, voi trece peste rusine, copilasul sa fie ok! Va imbratisez cu toata dragostea,
    Doamne ajuta!

  6. Tu stii faza aia cu femeia insarcinata care a poftit la mirosul de caramida proaspat udata de ploaie? Nimeni nu stia, nici macar ea ca ii ramasese in nari acel miros de pamant ars de dupa ploaie, cand trecuse pe langa o casa din caramida rosie, imediat dupa ploaie. Era sa avorteze femeia pana cand si-au dat seama si i-au adus caramida sa miroasa. Asa si tu! Poftele pot sa fie cat vrea lumea de controversate, insa sunt prea des auzite asemenea lucruri ca sa nu existe ceva adevar in ele. Maica-mea era sa ne piarda pe amandoua (eu si sora-mea) pentru o gogoasa. Sfatul meu? Mai cauta sa stai pe-acasa sau daca nu poti, poarta fular la nas antimiros! Sau cere ce vezi, nu e nimeni atat de cainos incat sa rada sau sa nu ofere unei femei gravide o bucatica din ceea ce mananca! Imi amintesc si acum cand eram mica, profa de franceza, insarcinata, a poftit rau la marul meu si am inteles si i l-am oferit ei, desi nu aveam o varsta prea mare. Ai grija de tine si de puiul ala, Maica Domnului sa te apere, sa tii sarcina pana la termen cu sanatate! Te pup!

Lasă un răspuns

