****

Uneori ma intreb daca perioadele furtunoase  vor inceta vreodata…. stiti si voi…acele perioade cand ai o „tentativa” de apropiere catre Dumnezeu, iar cel Rau face tot posibilul sa te zguduie din temelii… si nu reusesti? Cam asa ma simt eu….  Sa fiu clara:  sarcina decurge bine, foarte bine, copiii sunt bine, sanatosi, noi la fel…. ce altceva mi-as putea dori? Poate un pic de credinta in  momentele grele prin care trec din varii motive, oleaca de rabdare, insa mai ales, speranta ca dincolo de nor este totusi o raza de soare si pentru mine… as vrea sa simt din nou ca regasesc acea parte din mine ce pare pierduta…. fiica ratacitoare ce sunt, mereu in cautarea Tatalui.  Ma simt incompleta….  de multe ori simt ca Dumnezeu este alaturi de mine, ma ajuta de foarte multe ori, insa „legatura”, conexiunea se pierde, este vina mea, stiu… El este credincios si drept, insa din cauza „zidului” meu de pacate, nu resesc sa Il simt…. poate uneori nu apreciez la adevarata valoare tot ajutorul ce mi-l da… parca sufletul meu devine din ce in ce mai insensibil…
Stiu ca El a creat totul, stiu ca ne iubeste nespus de mult, incat a facut sacrificiul suprem– Fiul Sau, stiu ca sunt inconjurata de mari binecuvantari, insa eu ma simt atat de singura… si nerecunoscatoare!  Ca si cum binecuvantarile sunt nemeritate, altii merita mult mai mult, nu?  Am o familie minunata, Doamne , Iti multumesc, insa de multe ori, nu ma simt demna de ea….  si ma simt atat de singura in efortul meu de a lupta cu natura mea pacatoasa, atat de singura in lupta de a fi o mama mai buna, mai rabdatoare, o sotie ajutor potrivit pentru sotul minunat ce mi l-ai dat…. si parca incerc in zadar sa lupt pentru o viata pe placul Tau! Asemeni unui sugar ce face primii pasi, cand de-abia ma ridic, iarasi sunt la pamant!  Tata , prinde-ma de mana….iarasi cad!😦

Un gând despre &8222;****&8221;

  1. Elena iti inteleg fiecare gand tocmai pentru ca si eu ma aflu de multe ori pe aceeasi strada.Cred ca sunt clipele cele mai grele.Dar, am cautat si am gasit raspunsul in multe scrieri ale sfintilor parinti si anume:
    Cateodata platim ceea ce avem de platit cu aceste stari dar niciodata sa nu disperi cere ajutorul de la El, si El te va mangaia…:)
    O zi minunata din partea mea!🙂

Lasă un răspuns

