Hristos a inviat! ***

easter 500x587 He is Risen Indeed!

Il cunosti ?  Nu îl cunoşti?  Nu Il cunosti pe Regele meu?

 El a plătit datoria mea, pacatul meu…si-a dat viata pentru mine, dar mormântul  nu a putut sa-L tina…  si din aceasta cauza, eu sunt libera !
Acesta este  cel mai mare sacrificiu.  Acesta este un  cadou cu o valoare imposibil de masurat …
Aleluia, El a înviat într-adevăr!
 Acesta este Regele meu: Mântuitorul meu.

Sa aveti parte de un Paşte binecuvântat amintindu-va ca  …

easter risen He is Risen Indeed!
HRISTOS A INVIAT!

4 gânduri despre &8222;Hristos a inviat! ***&8221;

  1. Adevărat a înviat, Elena!
    Sărbătoare cu bucurie şi binecuvântare…şi la vreme potrivită, prunc bun şi sănătos, că n-am apucat să te felicit până acum!🙂

Lasă un răspuns

