Din lipsa de timp…

…. am decis sa dezactivez comentariile… apreciez fiecare comentariu in parte, insa nu reusesc mereu sa raspund fiecarei persoane  in parte…regret aceasta decizie, insa cred ca o buna perioada va fi aceasta situatie… dar, voi mai posta din cand in cand, va voi vizita blogurile asa cum fac mereu, chiar daca fac asta la modul silentios, fara comentarii! :)   Pe langa neplacerile sarcinii, ca asta e, nu e doar bucurie, mai trebuie sa fie cate ceva sa ne umbreasca  bucuria, ma ocup intens de gradinarit, pe masura puterilor si limitarilor mele…. treburi casnice sunt din plin, copii de educat si format pentru viata am, iar in ultima perioada, odata cu cresterea, se inmultesc si nazbatiile, deci trebuie sa fiu mult mai atenta… in putinul timp liber mai citesc , mai cos una-alta, asa, pentru ridicarea moralului….  si ne facem planuri cum sa reamenajam spatiul mic in care locuim, pentru a face loc pentru patutul lui bebe…trebuie sa ne pregatim, desi  ar mai fi timp, eu totusi vreau sa fie totul in ordine pana la 7 luni, sa nu am surprize neplacute apoi, ca nu sunt gata la timp!  Deci, imi ramane foarte putin timp la dispozitie pentru blog, insa nu il voi neglija, voi mai da semne de viata!🙂
Va imbratisez cu mult drag!

Lasă un răspuns

