Noutati

Ma simt😀 bucuroasa!  Am gasit in podul casei 6 „suspecti” pufosi!  Si mumosi, of course!  Pun si pozici mai jos , eu una m-am topiiiit….matza mama e cam posesiva cu pufoseniile, in rest, imi asum rolul de bunicuta de pisicei si ma hlizesc pe langa ei…. sa nu mai zic ca de-abia imi tin odraslele mai la departare oleaca, sa nu ii sufoce :)) 
Timeea  nu sta prea aproape ca o intimideaza proaspata mamica:)) dar Teo saracul are niste zgarieturi….si nu se lasa…. ii ia asa delicat in manuta sa-i mangaie si el…. de dimineata el m-a ajutat sa-i stergem la ochisori cu tifon inmuiat in rivanol, ca au niste secretii galbene la ochisori, ca si cand ar avea conjunctivita… sper ca facem bine, ca altceva nu stiu ce sa le facem… de restul se ocupa mamica lor…  cu igiena ochisorilor si mangaiatul, ne  ocupam noi :))
Iaca si pufoseniile mele :)  nu se vad in formatie completa, dar sunt asa de dragalasi! 4 alb cu negru in diverse modele, si 2 gri cu alb, toti cu niste ochisori precum cerul senin!  Mentionez ca mamica este gri complet, de tatic nu pot zice nici de bine , nici de rau😀 inca nu am avut onoarea de a-l vedea! :))
Bebelina e bine, da din picioruse si manute intr-o veselie… aseara asa s-a agitat ca am avut senzatia ca face triplul salt la mine in burtica!  Pentru ea , pentru copiii mei, dar si pentru voi, niste trandafiri parfumati!
Va doresc o dupa-amiaza de duminica linistita!

7 gânduri despre &8222;Noutati&8221;

  1. Ehe, Corina…”micuta” e cat se poate de „micut” :)) daca era totusi fetita ne-ar fi placut sa se numeasca Ana-Maria…insa vestea ca va fi un baietel ne-a luat prin surprindere😀 inca ne gandim, negociem intens:))dar ne hotaram noi pana in septembrie!

    Oricum , multumesc frumos pentru urare, iubita!

    Te imbratisez,
    Doamne ajuta!

  2. Ce ma bucur ca ai dat unda verde la comentarii! Sa va traiasca pisiceii, si copiii si voinicul care vine! Ma bucur mult pentru voi, sa va dea Domnul sanatate si intelegere si cate ceva in plus din ceea ce aveti nevoie si va lipseste! Va pup!

Lasă un răspuns

