Caine rau! :))

:)))
…. cea mai haioasa poza „ever”!  am ras cu pofta cand am vazut-o pe facebook…. si am simtit brusc ca ma cam reprezinta! :)) pe bune…. atentionarea aceea ar trebui pusa pe poarta la mine in unele zile, ca azi , de exemplu! 
Doar cu mici modificari: ” Doamna casei nu este afurisita, e doar gravida….numai ca sta prost cu nervii!”  Cum sa fiu eu oare serena si linistita cum sunt unele gravide in poze?
Cine, iooo ? 
Sunt zile si zile…dar cum a fost cea de azi….mai rar… un taifun de sentimente contradictorii, da ganduri amestecate, in care cadeam si ma zvarcoleam ca pestele pe uscat…. slava Domnului cu una bucata sot rabdator si ingeriii de copii ce ii am alaturi…. acum sunt mai bine, dar  ma cam sperie schimbarile astea bruste de sentimente… da, stiu, hormonii de sarcina…. dar poate straduindu-ma, voi reusi sa domolesc oleaca momentele dificile.
Eu inchei aici postarea. Sper ca voi ati avut o zi mai buna, mai linistita!

3 gânduri despre &8222;Caine rau! :))&8221;

  1. Uite as dori sa-ti vin in ajutor ti-as trimite niste predici speciale dar nu stiu de ce nu pot lasa cu adresa ta de mail:(
    Sunt convinsa ca te-ar ajuta mult….
    M-ai lasa-mi inca odata mailul tau.

  2. Corina, nu stiu ce se intampla cu mailul, de ce nu merge sa-mi trimiti….iti dau alta adresa, facuta ieri, chiar pentru astfel de cazuri… ca nu esti singura care incearca sa-mi trimita pe mail fisiere si nu poate…. trimite te rog pe adresa timeas83@yahoo.com. Sper ca macar asta sa mearga! Voi verifica zilele astea sa vad daca primesc ceva.
    Te imbratisez cu drag,
    Doamne ajuta!

  3. Imi pare rau ca ai asemenea momenente!si mie mi se intampla din pacate sa am izbucniri, dar nu pot da vina pe sarcina!Fii calma pentru bebelul tau, si desigur pentru a avea cat mai putin mustrari de constiinta!

Lasă un răspuns

