A sosit!….

Imagine

 

….. da, a venit pe lume in data de 17 septembrie, la ora 13:10, prin cezariana, scor apgar  9… recuperarea a fost groaznica, dar am supravietuit, pare-se! :)  Bebe mic si dulce papa la san, creste vazand cu ochii si ne aduce multa bucurie alaturi de surioara si fratiorul lui!  Parca ieri era in burtica si se lupta pentru un pic mai mult loc…. si iata, deja au trecut mai bine de 3 saptamani….3 saptamani cu bune si rele, cu bucurii dar si cu momente de panica… ce, doar nu credeati ca la al treilea copil o sa stiu ce si cum? Parca frica e mai mare , ca si responsabilitatea…. mai revenim cu povesti pe parcurs, ca pentru moment ne supara niste colici…ca doar nu era sa scapam tocmai noi de ele nu? offf!….

7 gânduri despre &8222;A sosit!….&8221;

  1. Ohoo, dar sunteți deja mari! Îmi pare rău dacă ai avut complicații (bănuiesc că nu ai ales singură cezariana) dar bine că ați trecut cu bine și de asta! De-acum, sănătoși să fiți și să vă creșteți copilașii în pace! Doamne ajută!

    • Iubita, cezariana era ultima mea optiune… medicul a ales, tinand cont de accidentul meu vascular ce l-am avut acum 5 ani… insa multumesc lui Dumezeu si pentru varianta aceasta, caci era mai tragic sa se fi repetat accidentul vascular la nasterea normala si acum sa fi fost leguma! M-am vindecat binisor, mai am mici intepaturi si usturimi la operatie cad fac mai mult efort sau cand este vreme rece…in rest sunt ok… si bebe e la fel!
      Te imbratisez cu tot dragul, iertare pentru intarzierea cu care iti raspund!

    • Multumim, Cristina! Au inceput sa ne lase sa respiram colicile… Ce dor im era de blog , de-abia asteptam sa revin! Te imbratisez! Doamne ajuta!

Lasă un răspuns

