Ceva extra… :)

… deosebita melodie! Recunosc, nu am idee e poate insemna  titlul sau cuvintele ei, insa pentru mine inseamna mult! In primul rand, este melodia pe ale carei acorduri doarme bebe Lucian foarte bine!🙂 Da, e mare lucru pentru noi!🙂

Cat despre mine…. dupa o zi agitata, aceasta melodie imi induce o stare de odihna sufleteasca, ascultand-o, imi regasesc mai usor cuvintele  pentru a multumi lui Dumnezeu pentru ziua ce tocmai s-a incheiat, cu bune si rele….

„Doamne Dumnezeul nostru, orice am gresit in aceasta zi: cu cuvantul, cu gandul, si cu lucrul, ca un bun si iubitor de oameni, iarta-mi. Somn cu pace si fara scarba daruieste-mi. Pe ingerul Tau cel aparator il trimite sa ma acopere si sa ma pazeasca de tot raul; ca Tu esti pazitorul sufletelor si trupurilor noastre si Tie slava inaltam, Tatalui si Fiului si Sfantului Duh, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.”

Noapte cu pace!

2 gânduri despre &8222;Ceva extra… :)&8221;

    • Alexandra, multumesc pentru nominalizare!🙂 chiar e ceva timp de cand nu am mai dat curs unei lepse…🙂 zilele urmatoare incerc! te imbratisez cu tot dragul! :*

Lasă un răspuns

