Bun venit, primavara!

„Bine voi cuvânta pe Domnul în toată vremea, pururea lauda Lui în gura mea.

În Domnul se va lăuda sufletul meu; să audă cei blânzi şi să se veselească.

Slăviţi pe Domnul împreună cu mine şi să înălţăm numele Lui împreună.”

~Psalm 33:1-3, Biblia Ortodoxa~

******

Astazi este   Ziua Mondiala de Rugaciune  (oficial), caci in mod normal(neoficial), ar trebui sa ne fie in rutina de zi cu zi obiceiul frumos de a multumi lui Dumnezeu!  Oricum, ma alatur si eu in rugaciune femeilor din peste 170 de tari, ce astazi (macar astazi) se roaga la unison lui Dumnezeu!🙂

541007_431282526940655_2117085330_n

Si doar nu era sa uit (tocmai eu) ca azi este si inceputul primaverii, cea mult asteptata si iubita de mine… Primavara aceasta este atat de luminoasa pentru mine… incet si sigur, cu ajutorul Domnului, scap din ghearele depresiei post-partum ce ma acaparase…. simt iarasi speranta, un pic de optimism, credinta…

Va doresc o primavara insorita,plina de liniste sufleteasca si multe bucurii din partea celor dragi !…

…. si, la multe primaveri vesele tuturor femeilor si fetelor!🙂

6 gânduri despre &8222;Bun venit, primavara!&8221;

  1. Draga Elena, ne cunoastem de pe fb, insa acum vad ca stiam blogul tau de undeva, poate de la Irina-dulce casa, fiindca mi-a ramas in minte numele copilasilor tai: Timeea, Teodor si acum cel m ic, Lucian. Sa va traiasca si sa fiti toti sanatosi!
    Sa stii ca nici ardeii mei nu-s ceva de vis, sunt in 2 frunze si nu-i pot uda ca este pamantul destul de ud, asa ca astept zile cu soare m ult, asa ca astazi.
    Duminica frumoasa, draga mea !

    • Draga mea, iti multumesc pentru raspuns, de asemenea si pentru urari!🙂 Ce-i drept, e drept : cel mic ne ocupa mai tot timpul, de-abia printre picaturi apuc sa ma ocup de orice altceva… de exemplu de blog!🙂 a scrie un articol e o provocare… de aceea imi cer scuze ca raspund de-abia acum la comentariu…multe imbratisari!

    • Draga Anca, pana si eu ma bucur acum ca am revenit! La inceput nu credeam ca imi va face bine aceasta revenire pe blog, dar ma bucur ca am ales asa!🙂 Sper ca tu si familia ta sunteti bine, sa pupicesti obrajorii puiutilor tai, ca din partea mea! Iti doresc o primavara cu multe bucurii!:*

  2. Elena draga mea ma bucur ca suntei bine cred ca este asa si nu altfel. Va doresc la toti o primavara minunata!!!!!!!!!!!!!!
    Super fain noul tau blog! nustiu daca pot sa-l trec in blogrrolul meu.
    Multumesc si pentru leapsa. Am mai primit vreo trei si inca nu le-am preluat. Dar iti multumesc pentru ca te-ai gandit la mine. O seara faina.

    • Draga mea, multumesc pentru vizita… si pentru urari!🙂 Daca iti place blogul, desigur ca il poti trece in blogrolul tau!
      Cat despre leapsa, eu m-am gamdit si la tine, insa nu e obligatorie, atata mai lipsea! :)) tu decizi daca „da” sau „ba”!
      Te imbratisez cu mult drag! Doamne ajuta!

Lasă un răspuns

