Leapsa „capcana” :)

nominalizare Mirela

…. de fapt e destul de interesanta…… numai ca ma provoaca sa imi deschid sufletul, poate mai tare decat as dori… nu de alta, dar eu am avut de suferit destul de mult din acest motiv, insa voi incerca sa raspund scurt si la obiect, fara detalii prea multe, ori prea intime.

Leapsa are si cateva reguli. Iata-le:
1. Numeste si multumeste-i persoanei/ blogului care te-a nominalizat.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Raspunde întrebarilor propuse si formuleaza un alt set de 11 întrebari.
4. Nominalizeaza 9 bloguri a căror STĂPÂNE le admiri si care au ca si followers un numar mai mic decât 200.
5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor.

I. Leapsa cu pricina am primit-o de la Alexandra, careia ii multumesc ca s-a gandit la mine … sincer, nu m-am asteptat, dat fiind faptul ca noi am interactionat la un moment dat pe un forum, destul de putin…  nu am fost foarte apropiate… deh, timide amandoua :)…  insa, din ceea ce povesteste pe blogul ei, este o mamica devotata, iubitoare….

II. Hmmm…. 11 lucruri despre mine…

1. Imi place sa imi beau cafeaua, sau ceiutul, dupa caz, in liniste, dimineata devreme…. ascultand cantecul cocosilor…

2. Imi place mult viata la tara, cu tot ceea ce implica….

3. Imi place sa cos modele mici in punct cruciulita…. la goblen am incercat, insa ma plictisesc foarte repede, plus ca nu imi iese cum trebuie…😀 asa ca eu cos exact ce imi place….plus ca ma relaxeaza teribil!

4. Ador primavara! …este anotimpul meu preferat!

5. Iubesc florile! Toate! Indiferent ca sunt la ghiveci sau in gradina, ori  pe camp….  insa ma doare sufletul cand primesc flori taiate… desi arata frumos pe moment, acelea sunt flori moarte…

6. Ador mirosul bebelusului meu!

7. Iubesc sentimentul ce il am cand ma striga copiii mei „mami”, chiar si de foarte multe ori pe zi… la fiecare „mami” imi tresalta inima de bucurie….

8. Iubesc zambetele copiilor mei!

9. Poate ca nu sunt eu cea mai buna sotie din lume, insa imi  iubesc enorm sotul…

10.Mi-ar placea mult sa mergem in formatie completa, ca familie, undeva, oriunde, numai sa mergem…. imi este dor de munte… imi este dor sa vad locuri noi…

11. Mi-ar placea sa slabesc macar 10  kg :))  (viseee)…..

12. (bonus)  :)))

Ca defect uman, urasc ipocrizia si intoleranta care vine insotita cu o rautate gratuita… nah, ca stricai tot hazul, dar trebuia sa zic si ce nu imi place, nu?😀

III. Acum sa raspund  intrebarilor Alexandrei…. ce sa zic, alese pe spranceana….🙂

1. Care este idealul tău în viaţă?

-pot sa am doua idealuri? :D  primul ar fi sa avem un loc al nostru, o casa a noastra… urmatorul ar fi sa ma  tina Dumnezeu sanatoasa sa imi vad copiii mari, la casele lor, fericiti… si eventual sa ma bucur si de cate  un rand de nepotei! :))
2. Ce te face să spui că cineva este prietenul tău cel mai bun?

-hmm… touche! ochit unde doare cel mai tare… din experienta zic, am cunostinte, amici, „surori” in credinta… prietene circumstantiale, virtuale… insa prietenie adevarata… nu cred ca am intalnit… sau poate nu am putut sa o vad, sau nu am stiut sa o apreciez…
3. Ce flori iţi plac?

-In principiu, toate! Insa ca floare de gradina  cel mai mult imi place trandafirul, indiferent de soi…. ca floare in ghiveci, ador, iubesc muscatele… de toate felurile!
4. Cât de bine ştii să te organizezi?

-Poi,  imagineaza-ti… avand 3 copilasi, dintre care unul fiind bebelus, organizarea e  litera de lege… de obicei ma trezesc mai devreme dimineata si in timp ce imi savurez cescuta cu cafea sau ceai, imi creionez cateva sarcini „urgente” ( toate sunt asa)  pentru ziua in curs….
5. Ce îţi place cel mai mult din natură?

-puritatea aerului, dupa o ploaie sanatoasa …
6. Ce urăşti cel mai mult la persoana ta?

– sensibilitatea excesiva…
7. Ce ai îmbunătăţi la persoana ta?

– tot!
8. Unde iţi place să iţi petreci concediile?

-oriunde, numai sa mergem undeva… de preferat la munte, in preajma vreunei manastiri…
9. În ce moment al vieţii părinţii au devenit cu adevărat valoroşi pentru tine?

– daca  e vorba de tati… ziua cand l-am pierdut, a fost ziua cand am realizat, ca in  ciuda defectelor si patimilor, era cel mai bun tata pentru noi… :(  cu mami…inca incerc sa ma dumiresc ce relatie avem… cand ma apropie, cand ma departeaza…si ma doare… dar a devenit cu adevarat valoroasa cand in ciuda criticilor si a judecatilor ei personale in ceea ce ma priveste, mi-a intins o mana de ajutor in cresterea Timeei…
10. Ce haine te fac să te simţi în largul tău?

-hainele casual, rochiile…
11. Spune o melodie care îţi dă o stare deosebită sau care îţi place în mod deosebit.

11 intrebari de la mine pentru cine va prelua leapsa:

1. Ziua cea mai frumoasa din viata ta?

2. Descrie-te intr-un cuvant…

3. Cand simti ca viata e nedreapta cu tine, care e singurul lucru care iti da incredere in tine?

4. Care este cea mai veche amintire pe care crezi ca o ai?

5. Care este cartea ta preferata?

6. Care sunt cele 5 carti ce le-ai recomanda oricui?

7. Unde te simti in siguranta?

8. Ce faci cel mai des in timpul liber?

9. Ce calitate te defineste?

10. Ce crezi ca poate distruge o prietenie? Ce o poate consolida?

11. Iti place sa asemeni  viata cu….?

IV. Si leapsa merge laaa…

…. cred ca i se infunda drumurile la mine… :)) majoritatea au primit-o deja… insa as fi onorata daca ar prelua-o fetele din lista mea de bloguri…:) nu sunt multe, dar sunt minunate ! :)   bineinteles, leapsa o poate prelua oricine, chiar si fara nominalizare!

Marilena

Corina

Elena

Anca

Va imbratisez!

3 gânduri despre &8222;Leapsa „capcana” :)&8221;

  1. Acum an reusit sa iti citesc raspunsul
    Ce frumos ai raspuns, iti multumesc mult, ma bucur!!!🙂
    Te imbratisez si iti doresc numai bine!!! :*

Lasă un răspuns

