Utopie…

 

… frumoasa melodie, versuri deosebite…pacat ca in viata reala nu e asa…iubirea? aproape o minciuna frumoasa, incep sa ma conving ca nu mai exista… sau exista, pentru unii… altii(adica eu) nu pot fi fericiti… daca iubire=suferinta, prefer sa am inima de piatra, sa nu mai simt nimic… imi doresc sa mor, sa nu mai fiu…nu mai pot asa!!!

2 gânduri despre &8222;Utopie…&8221;

  1. Fiecare dintre noi are mai mare sau mai mica o suferinta, o greutate pe care o are de dus…Crucea sa. Dar nadajduiesc ca puterea rugaciunii si iubirea copiilor tai te va ajuta. Insusi Mantuitorul spune: „In lume necazuri veti avea. Dar indrazniti! Eu am biruit lumea!” Dumnezeu sa te aiba in paza!

Lasă un răspuns

