Am fi putut fi

 

Imagine

 

Am fi putut fi flori,
Am fi putut fi nori,
Am fi putut fi sori,
Vartejuri de culori,
Si fulgere, si iarba,
Parfum de floare dalba
Si cantece de stele
Si goluri de durere…

Am fi putut fi luna,
Am fi putut fi soare,
Lumina si culoare.
Am fi putut fi stele
Si zbor de randunele.
Am fi putut fi noapte
Si-am fi ramas aproape.
Am fi putut fi zi,
Surasuri de copii
Si cantec de iubire
Si-as fi ramas cu tine.

Orice am fi putut sa fim
Si-am fi putut sa si iubim
Si-am fi putut fi roua,
Fauritori de lume noua.

 

~AM FI PUTUT FI – GILLDA STOIAN~

Un gând despre &8222;Am fi putut fi&8221;

Lasă un răspuns

