Un pas inainte

… am tras ceva timp de mine pana am reusit sa termin acest model… ceea ce am inceput cu entuziasm, am terminat cu chiu cu vai! Este prima data cand mi se intampla..iata ce a iesit, .ta-da!

Imagine

Pentru urmatorul model sper sa am mai mult spor! Relaxant este cu siguranta…. insa mi-as dori sa am ac „turbo”, sa cos mai repede!🙂

4 gânduri despre &8222;Un pas inainte&8221;

  1. Uaaa felicitari!!!🙂
    Stii ca eu am un goblen inceput din liceu pe care nu l-am terminat, deci tu esti grozava!
    Spor mai departe!!!🙂

    • Multumesc, Alexandra! nu sunt chiar asa „grozava”😀 ca trag de modelul acesta de multa vreme… in schimb tu tricotezi lucrusoare superbe! ce n-as da sa invat si eu sa tricotez! pupici! :*

    • Mai bine, draga mea… ma tin la linia de plutire zambetele copiilor mei, speranta ce se incapataneaza sa mai palpaie si cusutul a orice…
      te imbratisez!

Lasă un răspuns

