Sinceritate…

holidays

Ei bine…. ianuarie nu este luna mea preferata… de fapt, exceptand luna decembrie, iarna nu imi place absolut deloc… sunt o persoana foarte frigurosa si cand este ger afara sau chiar si un frigulet normal, eu m-as ascunde cu totul in coltul de langa soba… insa, ghinion toti depind de mine, focul trebuie facut, mancarea pregatita si tot ce tine de treaba unei mame si femei in casa… sunt pe umerii mei! nu ma plang, insa iarna parca  as da bir cu fugitii! :))  singurele momente in care stau langa soba ar fi cele in care mai gasesc uneori timp si pentru relaxarea mea , cate doua -trei impunsaturi cu acul pe etamina si sunt ca noua! Dar si aceste momente sunt din ce in ce mai rare… oare doar mie mi se pare ca ziua nu mai are 24 de ore, ci mult mai putin?

Au trecut repede, mult prea repede Sarbatorile de iarna, si in locul caldurii sufletesti avute de Cracun, s-a instalat frigul, un frig amar, din care ma zbat sa ies… si an de an patesc la fel… ca un fel de depresie de dupa Sarbatori… ciudat , nu-i asa? as vrea sa fie mereu Craciunul, Mos Nicolae… numai atunci ma simt iar copil, atunci  sufletul meu tresalta… acum…. astept sa fuga iarna mai repede, atat cea de-afara, cat si cea din suflet! Brrr, primavara, unde esti? Te astept cu dor, impreuna cu florile tale, impreuna cu raze calde…

2 gânduri despre &8222;Sinceritate…&8221;

Lasă un răspuns

