De dor… si ciuda

Plantele din gradina au explodat pur si simplu in verde, cred ca le era si lor dor de alta culoare decat cenusiul iernii. Au inflorit narcisele, nu le-am pozat pentru ca sunt suparata pe ele. Eu nu am plantat ce a inflorit… sau mai bine zis, nu a inflorit ce am plantat… frumusele, insa slabute calitativ fata de ce era pe plic.

Azi am avut mai mult timp pentru  plantutele mele. Fiecare clipa petrecuta in „gradina” mea este o incantare, un bobocel nou, o floare, un pui iesit unde nu ma astept sau o violeta ce tocmai s-a trezit…

Lasă un răspuns

