Missed me? :)

wolf10

De azi incep cu pasi timizi sa scriu din nou… ganduri, idei, vise, planuri, amintiri… ce-o fi numai scris sa fie. Cu toate ca mi-e greu sa recunosc, mi-era un dor nebun de incerca sa-mi transpun ganduri si sentimente in cuvinte, si nu e usor… Cuvintele mele sunt libertatea mea, cat inca mai avem libertate…

O seara buna dragilor, oricine sunteti, oriunde sunteti! Doamne ajuta!

2 gânduri despre &8222;Missed me? :)&8221;

    • Multumesc, Mihaela! Saptamana ce tocmai a trecut a fost una dificila, timp nu am gasit deloc pentru blog… iti multumesc pentru vizita si pentru incurajare!

Lasă un răspuns

