Jurnalul unei femei simple (1)

jurnal

De astazi ma alatur si eu celor ce isi tin acest jurnal saptamanal ‘pentru a putea aprecia si mai mult frumusetea lucrurilor simple si valoarea fiecarui detaliu din viata noastra’…Mi-a placut ideea, indraznesc si eu!  :) Jurnalul este gazduit de Taniusa .

Pentru astazi (data/ora)… sambata, 6.02.2016/ 03:25
Afara …
…este inca noapte, nu pot dormi, este a treia noapte de insomnie…
Mă gândesc …
… la vacanta copiilor, jumatate de saptamana cei mari o vor petrece cu bunicii, apoi vin acasa… eu raman doar cu cel mic… va fi greu de strunit, el vrea tot timpul la gradinita sa se joace cu copiii… am o presimtire ca se va lasa cu lacrimi, mai ales ca vor fi si fratii mai mari plecati.
Din locurile de unde invatam …
… din carti.
Sunt recunoscător pentru …
 răbdarea celor din jurul meu, nu cred ca am fost o companie prea plăcută în ultimele luni.
Din bucătărie … inca liniste, dimineata presimt ca o sa ma agit de zor, pentru moment ma bucur de clipele de liniste.
Cu ce sunt imbracata …
…pijamale mov si sosete pufoase.
Citesc …
…”Indrumar pentru restabilirea sanatatii” de Mihai Popa.
Ceea ce astept (sper) …
… sa dorm totusi…
Ce mai mesteresc …
…nimic, deocamdata… cochetez cu ideea de a invata sa crosetez ceva mai complex decat o bentita de par…
Ascult …
… respiratia celui mic.
În casa …
… liniste… se aud trosnind vesel lemnele in soba, este cald si bine.
Unul dintre lucrurile mele preferate …
… lumanarile parfumate… 
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii …
…. treburile casnice, apoi odihna… m-a prins din urma oboseala.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:  
… din amintirile anului trecut.
10705034_729445413793563_1583818659_n

6 gânduri despre &8222;Jurnalul unei femei simple (1)&8221;

    • Multumesc, Corina! :* M-am inscris si la Jurnalul unui gradinar amator… imi amintesc de adolescenta, cand scriam caiet dupa caiet, tinandu-mi evidenta gandurilor si a sentimentelor. Ce vremuri… te imbratisez cu drag, iti doresc o saptamana plina de realizari! :*

    • Multumesc, Corina! Si eu ma bucur ca m-am alaturat initiativei jurnalului, desi nu promit ca voi scrie chiar in fiecare saptamana… incerc sa tin pasul! Te imbratisez!

Lasă un răspuns

