Jurnalul unei femei simple (2)

jurnal

Jurnalul este gazduit de Taniusa .

Pentru astazi (data/ora)… Duminica,  21 februarie , 13:00

Afara …

.. innorat, dimineata a fost un pic soare, acum este un pic frig…

Mă gândesc …

… la cat de putin ne pretuim noi, femeile, la cat de mult conteaza sanatatea, cand o pierdem…

Din locurile de unde invatam …

… din carti, cateodata, din filme…

Sunt recunoscător pentru …

… ziua de azi… este frumoasa, in felul ei.

Din bucătărie …

… un simplu ghiveci cu legume, salata de icre… popcorn.

Cu ce sunt imbracata …

.. trening rosu.

Citesc …

… inca nu am terminat de citit ”Indrumar pentru restabilirea sanatatii” de Mihai Popa.

Ceea ce astept (sper) …

… sa-mi iasa bine analizele pentru tiroida… ecograful a fost ingrijorator.

Ce mai mesteresc …

… am reusit pentru prima oara sa fac o floare origami…

Ascult …

… rasul vesel al copiilor ce se joaca prin curte.

În casa …

… liniste, curatenie… asta pana intra copiii🙂  peste o ora cred ca o sa fac focul, este placut deocamdata, insa mai tarziu…

Unul dintre lucrurile mele preferate …

… parfumul  zambilelor…

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii …

… sa calc uniforma lui Teo si hainele de serviciu ale sotului… in rest, odihna.

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:  

12717823_1006471449424290_35697083350726701_n.jpg

… Un inceput de saptamana cum va doriti!

4 gânduri despre &8222;Jurnalul unei femei simple (2)&8221;

  1. Îți doresc să-ți iasă analizele bune și să fii sănătoasă!
    Te invidiez că ai reușit un origami. Mi-ar plăcea să învăț și eu să fac, dar nu știu de unde. Ai să-mi dai vreun sfat? ☺

    Săptămână bună și ușoară!

    • Va multumesc pentru vizita si gandurile bune! Analizele nu au iesit bine, glanda tiroida are niste noduli, nodulul la san nu a dat inapoi nici dupa 2 saptamani de tratament, mai mult ca sigur vor urma cateva etape dificile pentru mine… Cat despre floarea origami , nu pot povesti momentan pe blog, sunt implicata intr-un concurs… va pot sugera sa cautati pe you tube tutoriale despre origami flower, de acolo m-am inspirat. O multime de idei, materialele necesare si timp la discretie sa avem!🙂

      • Intre timp m-am operat, ma simt mai bine! Voi reveni pe blog scriind una alta, cand ma voi simti in stare, momentan ma simt… fara idei, fara puteri… va multumesc pentru sprijin, incurajare! va imbratisez!

Lasă un răspuns

