Momente ‘gri’

12289553_186294958379182_3919621019588803557_n

Cred ca cerem mult prea mult de la cei din jurul nostru….nu am ajuns la concluzia asta azi, am inteles-o cu mult inainte dar am refuzat sa o constientizez. Am crezut, in naivitatea mea, ca nu este adevarat.  Am preferat sa cred in schimb ca oamenii se impart in buni sau rai… Nu, suntem cu totii in aceeasi masura si buni si rai. E vorba de disponibilitate si prioritati.

Ideea este ca ne nastem singuri…suntem uzi, ne este frig si suntem speriati. Traim singuri indiferent de cate persoane am fi inconjurati, 99.99% sunt cufundati in propriile lor griji si probleme. Ne luptam cu proprii demoni si incercam sa supravietuim. De cele mai multe ori suferim singuri, lacrimile ne ineaca nu doar ochii ci si inima si ne luptam sa mergem mai departe. De murit tot singuri murim pentru ca nu luam nimic cu noi mai departe…

E vorba de cat oferim. Eu una, de cand ma stiu am oferit tot. Am fost prostesc de empatica . Intotdeauna i-am pus pe cei din jurul meu mai presus de mine indiferent de cat au oferit in schimb.  De cand ma stiu am fost foarte posesiva cu ce e al meu: nu imparteam dulciurile nu nimeni, nu imprumutam haine sau jucarii, cea era al meu era numai al meu! Mai putin sufletul….sufletul l-am dat si fara a-mi fi fost cerut. Mi-am iubit neconditionat prietenii chiar si atunci cand au tradat prietenia, mi-am iubit iubitii fara a primi nimic in schimb si mi-am lasat sufletul calcat in picioare la nesfarsit.

Indiferent de cat de marginalizata, calca in picioare, ranita, mintita, inselata sau neinteleasa voi fi, toata viata mea imi voi da in continuare tot sufletul pana la ultima suflare…pentru ca altfel nu pot…pentru ca altfel nu stiu!

Lasă un răspuns

